niedziela, 24 sierpnia 2014

Uzupełnianie braków w uzębieniu

Dzisiaj chciałabym rozpocząć temat implantów zębowych, którym poświęcę ten i następny wpis. Tym razem skupię się na kwestiach zapoznawczych, przedstawię Wam podstawowe informacje i postaram się opisać na czym taki zabieg polega. Implant jest to sztuczny element, który ma zastąpić korzeń zęba, który został usunięty lub wypadł. Wprowadza się go do szczęki bądź żuchwy pod znieczuleniem, a później, na jego powierzchni umieszcza się nadbudowę protetyczną, która stanowi imitację zęba. Akurat jestem w tym temacie na bieżąco i powiem Wam, że coraz więcej osób decyduje się na takie uzupełnienie braków w uzębieniu, mimo że ceny zabiegów nadal są wysokie. 

Na razie znam ten temat w zasadzie jedynie z teorii, którą miałam przedstawianą i omawianą na zajęcia uczelnianych, ale mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłość uda mi się uczestniczyć w takim zabiegu, ponieważ jestem bardzo ciekawa jak to wygląda w praktyce. Panu doktorowi, u którego pracuję jako asystentka, zaznaczyłam już, że jeżeli umówi jakiegoś klienta na taki zabieg, to chciałabym w nim uczestniczyć. Wtedy też będę mogła napisać Wam nieco więcej na ten temat. W kolejnym wpisie przedstawię Wam powody dla których warto zdecydować się na implanty zębów oraz napiszę, dlaczego jest to ważne ze względów zdrowotnych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz