piątek, 22 sierpnia 2014

Mała dentystka

Witajcie, pierwszy wpis chciałabym poświęcić na rozwinięcie tematu bloga a jednocześnie mojego zainteresowania. Będzie to takie małe wprowadzenie do tematyki jaką chcę tu poruszyć. Sama nie wiem dlaczego zawsze interesowała mnie stomatologia, ale już jako dziecko bawiłam się w dentystę, wykorzystując lalki jako pacjentki, a później także moją młodszą siostrę, która nie była tym faktem zachwycona. Stomatologia, jak pewnie wiecie, dotyczy wszystkiego co związane z zębami, czyli ich funkcjonowaniem, patologiami i leczeniem, także przyzębia, języka, błony śluzowej i innych tkanek jamy ustnej. 



Chcąc zostać w przyszłości lekarzem stomatologiem wybrałam oczywiście studia o kierunku lekarsko-dentystycznym, a już w przyszłym roku czeka mnie roczny staż podyplomowy. Po odbyciu tego stażu będę mogła normalnie wykonywać zawód. Aby dobrze się do tego przygotować, postanowiłam już teraz zacząć zdobywać doświadczenie. Jakiś czas temu zaczęłam szukać jakiegoś gabinetu, w którym mogłabym zapoznać się z pracą w praktyce, a że nie mogę jeszcze wykonywać zawodu, to postanowiłam zostać asystentką stomatologiczną. Mam dość mało zajęć i zwykle są one od rana, tak więc sądzę, że nie będę miała problemu z pogodzeniem obowiązków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz