sobota, 23 sierpnia 2014

Nietypowe zadanie

Udało mi się znaleźć gabinet, w którym rozpoczęłam pracę asystentki dentysty. Obecnie jestem zadowolona, jednak na początku byłam nieco zmieszana, ponieważ pierwszym zadaniem jakie otrzymała było... znalezienie nowych mebli gabinetowych. Lekarz, z którym rozpoczęłam współpracę, zdecydował, że czas wymienić wyposażenie na nowe i zlecił mi znalezienie w internecie jakiejś firmy, która oferuje proste, nowoczesne meble. Możecie sobie wyobrazić jakie było moje zdziwienie, kiedy usłyszałam co mam zrobić i chyba widać było to zaskoczenie na mojej twarzy, bowiem pan doktor szybko przeprosił i dodał, że oczywiście nie należy to do moich obowiązków, jednak byłby bardzo wdzięczny jeżeli bym mu z tym pomogła. Tak więc zgodziłam się, choć miałam takie poczucie, że może na początku nie zostałam obdarzona zbyt dużym zaufaniem. Zdecydowałam jednak, że wykonam powierzone mi zadanie najlepiej jak potrafię i zaczęłam wertować internet w poszukiwaniu odpowiednich mebli gabinetowych. Znalazłam trzy firmy, które posiadały w ofercie proste i nowoczesne wyposażenie i przedstawiłam je doktorowi. Na szczęście dwie z nich bardzo mu się spodobały i wybrał jedną u której złożył zamówienie. Myślę więc, że pierwsze zadanie upewniło go, że warto powierzyć mi poważne obowiązki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz